Wednesday, April 15, 2009

She's a boy?

I first heard Tokio Hotel on World Tour playing guitar hero.I guess you know what's that. Duhh. It's a game yang agak addictive. But bila dah ada kat rumah macam tak heran sangat. My brother in law is the coolest person at home. First dia beli ps3, then ketuk-ketuk he bought a guitar hero, ketuk lagi sekali dia beli the whole set. Bagus. Tolong jangan pindah keluar dari rumah ini. Saya memerlukan orang cool seperti anda untuk bermastautin di rumah ini.



Saya confused ini lelaki atau perempuan punya suara? Sekali tengok VMA rupa-rupa nya lelaki bai. He must be veeerrry purrdyyy! But I bet if I ever bumped into him face-to-face, I will faint sebab takut. Scary sungguh mukanya. But I can say that I kind of like this band.

2 comments:

Lea Shmea said...

tokio hotel rocks!!! :)

Tuty Sugargosh said...

tula pasal i pun ingat dia pompuan..pretty boy kan dia? hahah