Monday, June 29, 2009

I am not proud of.

Kenapa Melayu susah nak maju?

Lembab.
Pemalas.
Memilih kerja.
Manja sangat
Tau nak lepak aje
Dah besar pun perangai macam budak sekolah menengah.
Buat apa-apa pun, sekadar melepaskan batuk di tangga, then merungut je lebih. Manja sangat
To hell this "ketuanan" principle. It won't bring the society anywhere.

Wake up Malays! We are so left behind. Sudah-sudahla tuh being proud of this malaise malays' ketuanan.

Sorry for this harsh content. I guess I am just too frustrated with my own race that I have become annoyed with almost everything.

6 comments:

Syaida said...

yes babe! agree with u!

Fhayza said...

kan syaida? thank u! mcm ni sampai bila msia nak maju. sistem teruk gila. the more i read, the more i jd annoyed. i shld stop reading kut.

Syaida said...

yes! u btul babe! all they know is complaint..wth? but, whenever bad things happened to them...masa tu baru nk bising la riot la.
let's not be a part of those type of Malays..*sigh*

kamarul arifin said...

kecewa...

wosh hajiwa said...

ape yg menyebabkan ko melenting neh?

Fhayza said...

takde sebab. dah bosan dengan perangai melayu malas