Sunday, June 21, 2009

PMI 3

I attended Pesta Malam Indonesia 3 yesterday. Drove all the way from Kj to Bukit Jalil which I thought jauh but surprisingly it took only 15 minutes.

Enjoyed the concert. 5 Indonesians' bands performed. I have to say I enjoyed the most seeing Gigi's performance. Armand has a very powerful stage performance. He was able to entertain the audience with his wit and talent. Gila llhhhooo!

I was there to see Dewa19 as usual lah. Ingatkan nak menggila macam last 2 years kat Dewa concert tapi dah tua bai, jadi tak dapat nak terkinja-kinja. (lagi pun banyak akak-abang TM yang semua my sister's friends). The 1st 10 minutes of Dewa's performance I was in front of the stage, but after that Zack suruh pergi naik belakang stage, and tengok Dewa perform kat atas stage(yang kat khemah atas stage), more comfortable but duk tengok Once and Ahmad Dhani aje le. Mantap juga.

To conclude, I enjoyed it. Seronok bai pergi concert pastu dapat vip access boleh makan dan duduk dalam air-conditioned tent. kalau NoDoubt punya concert dapat passes macam ni memang lemak!



2 comments:

Shikin Hambali said...

ngeee tak dpt terkinja-kinja..hehehehhe, i rememer going to dewa nye concert kat menara kl. semua orang basah bkn psal hujan, pasal kene tempias peluh mat mat indo pekerja construction '-_-

wosh hajiwa said...

hope to c ONCE! peberet aku weh! sore die giler rox!